11.05.2015

这一天竟又悄悄地到来了

这一天竟又悄悄地到来了…!

起身看到窗外阳光特别温暖,可能是暂时告别了烟霾,连小鸟都快乐起来。一如昨日,前日,每一个周日:我踩着朝阳上班去了,放工和老伴吃一顿香的,然后回家好好休息。

是的,看起来今天实在太平凡。
不是的,不是我不重视这个日子,那毕竟是从母胎里苦苦挣扎出头的日子,那毕竟是我和母亲同时在与生命搏斗的日子。我怎可能忽视它?那可是标记了我人生中第一天的日子。

所以,我好好生活着,享受和平常一样平静平安地生活。
试想想,当生活脱了轨出了岔的时候,最企盼地不就是赶快回归正常的小日子吗?于是,在我的大日子,我也要好好地过上小日子。

祝福自己每天都充满正能量,对于顺境逆境皆从容面对,日日是好日。


1 条评论:

匿名 说...

Odisha 12th Question Paper 2021 Odisha Board Matric Sample Paper 2021 Science Math English the Odisha School Education Board, Mohali Conducts Semester Basis Exams for the Matric Students Every Year. Those who are Preparing for Both the 1st and 2nd Semester Exam can Now Download the Odisha Plus Two Previous Paper 2021 From Our Web Portal CHSE Odisha 12th Model Paper 2021. Both the CHSE Odisha Plus Two Model Paper 2021 all Subject Pdf Download Were Listed in Order To Let You Know About The Complete Odisha 12th Sample Paper 2021 Blueprint Structure and to Make you Practiced Well.