11.20.2015

人生路,'怎么走'比较重要?还是'去哪里'比较重要?

人生路,'怎么走'比较重要?还是'去哪里'比较重要?

时间停不下来,我必须一路走着,一路思考着…
望不到的尽头,我知道是什么在等着。
谁都知道,但谁都不愿去想太多。
勾画出的美好未来,往往就缺结局的那一幕。

时间停不下来,我必须一路走着,一路思考着…
既然'去哪里'已成定局,或许'怎么走'比较重要。
我看看脚下,咋又出现了分岔路?!
很遗憾,这条人生路不能回头走,更不能两头走。

时间停不下来,我必须一路走着,一路思考着…
深呼吸到底可不可以给我带来灵感?
我引颈仰望,直到能仰望到最远的地方为止,
然后决定或许坦荡开阔的路更适合我。

也许在遥远的未来,我会想起我有过两条路的选择,
而我选择了这条路。
还有 因为我的选择,所有的一切都改变了。

2 条评论:

匿名 说...

Odisha Plus Two Model Paper 2021 Odisha 12th Previous Paper 2021 Arts, Science & Commerce, BSE Odisha Board +2 Question Papers Download Odisha +2 / 12th Model Paper 2021 Arts, Science & Commerce Pdf Here, So Every Student can prepare and Practice well On Each Subject and get the Good Grade Score. BSE ODISHA Board 12th Class Guess Question Paper 2021, From all the Odisha +2 Sample Paper 2021 Collect the Short Answer Solved Questions, English and Hindi Medium wise CHSE Odisha 12th Model Paper 2021 Download all Subject-wise Important Repeated Odisha +2 (12th) Model Paper 2021 Hindi English PDF From all Subject BSE Odisha Prepare well and secure the Best Grad Score.

匿名 说...

UT聊天室 , UT聊天室 , UT聊天室 , UT聊天室 , UT聊天室 , UT聊天室 , UT聊天室 , UT聊天室 , UT聊天室 , UT聊天室